مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
یک هفته وحشی برای DeFi اتریوم را تحت فشار قرار می دهد – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

یک هفته وحشی برای DeFi اتریوم را تحت فشار قرار می دهد – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

هفته در امور مالی غیرمتمرکز فرصت‌های فراوانی برای نهنگ‌های کریپتو برای کسب این سود ارائه کرد. اما نقطه ضعف تمام فعالیت‌های افزایش یافته، فشار بیشتر بر شبکه اتریوم بود.

DeFi مطمئن بر چرخه اخبار ارزهای دیجیتال این هفته به لطف یک بالاترین رکورد جدید از نظر کل ارزش قفل شده (TVL) تسلط یافت. به دنبال مشوق های جدید نقدینگی، چند توکن به وجود آمده اند.

اتریوم از اواسط هفته 7 درصد کاهش داشته است. هزینه‌های شبکه همچنان در حال افزایش است و از عملیات جزئی DeFi در شبکه را از نظر مالی غیرممکن می‌کند.

 

این هفته در DeFi

بر اساس DeFi Pulse، روز جمعه به بالاترین حد تاریخی 1.65 میلیارد دلاری برای کل ارزش قفل شده در تمام پلتفرم‌های DeFi رسید. p>

این حرکت از ابتدای سال 142 درصد به TVL اضافه شده است زیرا رشد DeFi از خود بازار کریپتو پیشی گرفته است. در مقایسه، کل سرمایه بازار برای همه دارایی های دیجیتال تنها 36 درصد افزایش را در مدت مشابه داشته است.

تعداد اتریوم قفل شده در پروتکل‌های DeFi نیز به بالاترین حد خود یعنی 3.1 میلیون نزدیک می‌شود. این معادل 2.8٪ از کل عرضه ETH است. بیت‌کوین قفل‌شده در دی‌فای نیز بالاترین قیمت را ایجاد می‌کند، کمتر از 9000 BTC.

از زمانی که توزیع توکن شروع شد، TVL برای ترکیب با 530 درصد افزایش به بالاترین رقم تاریخ 630 میلیون دلار رسیده است. قیمت توکن COMP در این هفته افزایش یافت و قبل از شروع عقب نشینی از ناپذیری به حدود 327 دلار رسید. تا آخر هفته، قیمت‌ها با 23 درصد کاهش به حدود 250 دلار رسید که هنوز 1460 درصد نسبت به قیمت راه‌اندازی خود افزایش چشمگیری داشت.

آنچه باید بگویند

«اکنون یک دلار به پروتکل Compound عرضه شده است. برای دارندگان $COMP برای توسعه و ارتقای Compound و پشت گذاشتن آن از نقطه عطف مهم بعدی هیجان‌زده هستم.»

بازار اختیارهای غیرمتمرکز، Opyn، گزینه های بعدی فروش را در COMP راه اندازی کرده است که به گرانی این امکان را می دهد که یک شبکه ایمنی برای ضررهای زیر یک آستانه خاص داشته باشد. Opyn توئیت کرد که گزینه‌های قرار دادن ETH نیز در دسترس هستند:

«محافظت از گزینه قرار دادن امنیت را در برابر نوسانی و خرابی فلش. هنگام خرید، یک oToken میخرید و به شما این حق را می دهد که دارایی خود را (به عنوان مثال ETH، COMP) با قیمت اعتصاب بدون توجه به قیمت آن در بازار بفروشید. این oToken ها نقطه ضعف شما را محدود می کنند.”

با توجه به موفقیت بی‌نظیر Compound Finance، سایر پروتکل‌های DeFi به سرعت مشوق‌های کشاورزی نقدینگی بر حاکمیت خود را راه‌اندازی می‌کنند. Balancer یک بازارساز خودکار است که بر اساس اساسی ساخته شده است که به هر کسی اجازه می‌دهد نقدینگی ایجاد کند.کند یا به استخرهای قابل تنظیم اضافه کند و کارمزدی را دریافت کند.

نوشته دیگر :
نکات خرید قاب عکس

این پلتفرم سه هفته پیش توزیع توکن خود را آغاز کرد و اولین دسته از توکن های BAL در این هفته جمع آوری شد که باعث افزایش شدید قیمت شد. از قیمت بذر 0.60 دلار، BAL در روز پنجشنبه به از 17 دلار افزایش یافت و سپس به حدود 13.20 دلار بازگشت، جایی که در حال حاضر طبق .

علاقه خرید، پروتکل DeFi را در تصاویر به سمت بالا سوق قرار داده است تا جایگاه چهارم را در TVL، درست جلوتر از Aave. Balancer TVL خود را دید از کمتر از 40 میلیون دلار به بالاترین رقم تاریخ در حدود 110 میلیون دلار.

تازه واردان در بلوک(زنجیره)

Synthetix، پروتکل Ren، و Curve با همکاری همکاری کرده اند تا یک استخر نقدینگی با انگیزه جدید در Curve برای بیت کوین ساخته شده است. . طبق اعلام، استخر از سه نوع BTC ERC-20 تشکیل شده است: renBTC، WBTC و sBTC. هدف آن ایجاد سیال ترین عملیات بیت کوین مبتنی بر اتریوم است.

ارتقای Katalyst Kyber نیز یکی از مواردی است که باید مراقب آن بود. کاتالیست به دارندگان توکن KNC اجازه می دهد تا در مورد پیشنهادات حاکمیتی رای دهنده و ETH کسب کنند. به نظر می رسد که هر پروتکل DeFi اگر بخواهد زنده بماند، باید این برنامه های نقدینگی را اجرا کند.

اتریوم تحت فشار

افزایش فعالیت در دنیای مالی غیرمتمرکز بر پایه اکوسیستم آن تأثیر گذاشته است. پذیرش پذیری اتریوم همیشه یک مشکل برای شبکه بوده و دوباره شروع به نشان دادن کرده است.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/

 

«فقط تلاش برای مبادله استیبل کوین در Uniswap بیش از 300 دلار ضرر در هزینه داشت. همان معامله در صرافی 6 دلار با احتساب هزینه های برداشت شده بود. DeFi در راه است، اما هنوز راه درازی در پیش داریم تا فاصله را کم کنیم. بیایید از خود راضی نباشیم!»

در اوایل این هفته، اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی مجموعه‌ای از COMP آزمایشی را انجام داد که از طریق استفاده از رمزنگاری در پلتفرم Compound به دست آمده بود. ادعای 15 دلار توکن COMP بیش از 11 دلار در کارمزد گاز دارد. مبادله استیبل کوین‌هایی مانند Tether به DAI در Uniswap نیز حدود 3 درصد هزینه شبکه و انتقال را می‌دهد.

عرضه و استفاده Defi

به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اتریوم که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، نهنگ‌هایی که سود می‌برند.