مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
هنگام خرید املاک اشتباه نکنید !!!

هنگام خرید املاک اشتباه نکنید !!!

املاک

 

به عنوان مثال، اگر خانه ای سه خوابه و دو حمام با 1500 فوت مربع فضای نشیمن دارید که قصد فروش آن را دارید، یافتن خانه هایی با آمار مشابه در همان منطقه عمومی راه خوبی برای شروع تخمین ارزش ملک شماست. .

املاک فیزیکی یک سرمایه گذاری عالی است، اما زمانی که صنعت با مشکل مواجه می شود، ممکن است تعجب کنید که کجا پول خود را سرمایه گذاری کنید. امروزه بسیاری از سرمایه گذاران در حال تلاش برای املاک دیجیتال هستند. در حالی که این امر انتزاعی و پیچیده به نظر می رسد، اگر نام دامنه، اپلیکیشن های موبایل و تبلیغات را درک کنید، در مورد سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید می دانید.

هنگام خرید خانه، احتمالاً باید پولی را که برابر با درصدی از قیمت نهایی خرید خانه شما است، کنار بگذارید. به این می گویند پیش پرداخت شما. میزان پیش پرداخت بستگی به نوع وامی دارد که برای خرید خانه و قیمت فروش خانه استفاده می کنید. بسته به برنامه کمک پیش پرداخت (DPA) که واجد شرایط آن هستید، می توانید کمک هزینه یا وام مسکن کم تا بدون بهره برای پوشش هزینه های بسته شدن خود دریافت کنید.

پیش فروش منطقه 22 

اگر وام مسکن با نرخ ثابت را انتخاب کنید، پرداخت شما سال به سال افزایش نخواهد یافت. حتی اگر تصمیم بگیرید که با وام مسکن با نرخ قابل تنظیم (ARM) پیش بروید، پرداخت وام شما همچنان برای چندین سال اول وام ثابت می ماند. برای تجزیه و تحلیل بازاری که هم اجاره‌کنندگان و هم خریداران خانه با آن روبرو هستند، به برخی از داده‌ها نگاهی خواهیم انداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که چرا

خرید آپارتمان در رودهن 

برای بسیاری منطقی است که با صاحبخانه خداحافظی کنند و برای خود خانه ای بگیرند.

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

پیدا کردن مکانی برای تماس با خانه می تواند بسیار چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. با گزینه‌های بسیار و موارد زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است تصمیم بگیرید که چه نوع مسکنی برای شما یا خانواده‌تان مفید است، دچار مشکل شوید. اگر به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر از یک خانه مجزای مجزا هستید و از اشتراک دیوارها با همسایگان خود مهم نیست، ممکن است بخواهید یک خانه شهری را در نظر بگیرید.

محدودیت‌های سند می‌تواند بر نحوه استفاده، تزئین و لذت بردن از خانه‌تان تأثیر بگذارد. قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، مطمئن شوید که قبل از خرید هرگونه محدودیت سندی را که با آن مواجه خواهید شد را مطالعه کرده و کاملاً درک کرده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید متوجه شوید که خانه دارای محدودیت قانونی است یا خیر.

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

ممکن است این تصمیم تنها با شما نباشد. وام دهنده شما قطعا نظری خواهد داشت. به یاد داشته باشید، تأیید اولیه شما به اعتبار و وضعیت مالی شما بستگی دارد ، اما تأیید نهایی اغلب به ارزش خانه ای که می خواهید بخرید بستگی دارد، زیرا این تضمین برای وام است.

سازندگان خانه ممکن است گزینه‌های تامین مالی را ارائه دهند: سازندگان خانه گاهی مستقیماً با وام دهندگان کار می‌کنند و می‌توانند وام مسکن ارائه دهند ، با این حال، خریداران خانه هنوز باید گزینه‌های وام دیگر را بررسی کنند.

اگر ملک شما در خیابانی با شهرت بد واقع شده باشد، اگر خانه شما در منطقه مستعد سیل قرار دارد، یا اگر همسایگان مشکل داری دارید، اینها می توانند به طور جدی ارزش خانه شما را کاهش دهند. عوامل دیگری که می توانند تأثیرگذار باشند، نزدیکی به زندان یا فرودگاه یا اقامت در یک منطقه اقتصادی-اجتماعی پایین است که قیمت ملک را کاهش می دهد.

نوشته دیگر :
چرا باتری گوشی سریع خالی می شود

خانه شهری که خانه شهری نیز نامیده می شود، نوعی از خانه است که دارای چندین طبقه است و حداقل دو دیوار آن را با سایر خانه ها مشترک است. این ساختمان ها اغلب بلند و در عین حال نازک هستند و به خانه های شهری دیگر در یک ردیف طولانی متصل هستند. آنها بیشتر در مناطق شهری و حومه شهر محبوب هستند.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

طرفداران

علاوه بر موقعیت شخصی خود، زمانی که خانه خود را برای فروش فهرست می کنید، با عواملی خارج از کنترل شما نیز مبارزه خواهید کرد. برخی از این عوامل ممکن است بر منطقی بودن ارتقای خانه قبل از فروش تأثیر بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتقا کمک کند.

تاریخ بررسی پیشنهاد یک روز برنامه ریزی شده است که فروشنده تمام پیشنهادات ارائه شده در خانه خود را برای فروش بررسی می کند. به‌جای بررسی پیشنهادها به محض ورود، همه پیشنهادات یک‌باره و در همان روز بررسی می‌شوند. این بدان معنا نیست که یک پیشنهاد در این تاریخ پذیرفته خواهد شد – فقط بررسی شده است. همچنین به این معنی نیست که فروشنده باید به تاریخ پایبند باشد.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

خانه شهری که خانه شهری نیز نامیده می شود، نوعی از خانه است که دارای چندین طبقه است و حداقل دو دیوار آن را با سایر خانه ها مشترک است. این ساختمان ها اغلب بلند و در عین حال نازک هستند و به خانه های شهری دیگر در یک ردیف طولانی متصل هستند. آنها بیشتر در مناطق شهری و حومه شهر محبوب هستند.

یکی از راه‌های به دست آوردن حقوق صاحبان سهام، از طریق پیش‌پرداخت است، که مبلغی است که هنگام خرید خانه پرداخت می‌کنید. هنگام تامین مالی خرید خانه، شما ملزم به پرداخت حداقل پیش پرداخت هستید که درصدی از قیمت خرید است. اگر بتوانید پیش پرداخت بزرگتری بپردازید، ممکن است بخواهید. مبلغی که می پردازید تبدیل به سهام در خانه می شود زیرا پولی نیست که شما قرض می کنید. این مبلغی است که از جیب خود به خانه پرداخت می کنید.