مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
مرکز فروش ساندویچ پانل + { لیست قیمت به روز 1401}

مرکز فروش ساندویچ پانل + { لیست قیمت به روز 1401}

 

فوم پلی اورتان دچار تغییر شکل و آسیب نشده خواص خود را به صورت دایمی حفظ می کند و از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. قسمت بالایی پانل های سقفی به علت قرار گرفتن در معرض رطوبت شدید ناشی از بارش باران و برف، ضربه و فشارهای ناشی از باد، تگرگ و برخورد اجسام، تابش شدید نور خورشید، تغییرات شدید دمایی و … فوم عایق مورد استفاده در محصولات شرکت ماموت گروپ به علت ویژگی های برجسته آن، فوم پلی اورتان میباشد. یکی از مهم ترین کاربرد های ساندویچ پنل ها استفاد از آن ها به عنوان دکوراتیو در کنار عایق کردن ساختمان می باشد. برای اینکه پانلها به خوبی در کنار یکدیگر چفت شوند و هیچ درزی وجود نداشته باشد از قفلهای پانلی استفاده میشود. زمانی که ساندویچ پانلی را نصب کردید، محل ایجاد درزه را با اسپری پلی یورتان پر کنید. جهت کاهش پرت پانلها به محل قرار گرفتن آنها دقت کنیم.

 

جهت استعلام قیمت روز می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت ماموت گروپ تماس بگیرید. از دیگر مزایای این فوم جهت تولید پنل می توان قیمت مناسب، عملکرد بهتر، مصرف انرژی پایین، تسریع در فرایند تولید، عدم جذب رطوبت و آب، طول عمر بالا و… از طرف دیگر این پانل ها خاصیت آکوستیک و جذب صوت دارند. این عایق از الیاف بسیار نازک و انعطافپذیری تشکیلشده است و با اعمال تغییرات فیزیکی بر روی شیشه مذاب بهدست میآید. این نوع پوشش بسیار مقاوم است، زیرا در آن از ورق فولادی به نام گالوانیزه و الوزینک و آلومینیوم استفادهشده است. امروزه افزایش سرعت ساخت، سبک سازی، افزایش عمر مفید، مقاوم نمودن ساختمان در برابر زلزله، بهره وری منابع و مواردی این چنینی در اولویت کار قرار گرفته است. این پانل ها در برابر رشد گیاهان و حشرات موذی بسیار مقاوم هستند. این ساختار وزن بسیار سبک در عین حال استحکام بسیار بالا را به ارمغان می آورد. ساندویچ پانل نوعی سازه ساختمانی متشکل از چندلایه به هم فشرده است.

 

 

پوشش سقف زیپ پانل

به همین علت این لایه معمولا از ورق های گالوانیزه، آلوزینک، P.V.C با طرح سفال، طرح شادولاین، ذوزنقه ای و … در ساخت لایه داخلی این پانلها از ورق های گالوانیزه، آلوزینک، P.V.C باطرح صاف و یا شیاردار استفاده می شود. در نصب پانل ساندویچی نقاط تحتانی پانلها را که به صورت نر و ماده است در هم چفت میکنند. پوشش سقف زیپ پانل در میان انواع پانل ساندویچی از اصلیترین مزایای آن ضد حریق بودن و مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت است به خاطر همین ویژگی این مواد پلیمری، در صنعت ساختمانسازی و ساخت بلوکهای دیواری و سقفی و پانلهای 3D بسیار مورداستفاده است. به نسبت بسیاری از مصالح دیگر در ساخت و ساز بسیار سبک است . صفحات پانلهای ساندویچی نسبت به دیگر مصالح بزرگتر و سبکتر هستند. این پانلها شبیه پانلهای دیواری هستند با این تفاوت که دارای ضریب حرارتی پایینتری نسبت به پانلهای دیواری دارند. کاربرد این نوع پانلها در ساخت کانکسها، کارخانههای صنعتی و … جالب است بدانید که هر کدام از این هسته ها برای کاربرد خاصی طراحی شده اند و اهداف ویژه ای را دنبال می کنند. بسته به خواص عایق حرارتی، ساندویچ پانل به عنوان پانل سردخانه در سازه هایی مانند سردخانه ها، فروشگاه های صنایع سرد مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند دما را حفظ کنند و سرمایش و گرمایش را تحت کنترل نگه دارند.

 

در ادامه با پیچ و پرچ های مخصوص محل اتصالات محکم میگردد. این پانل ها به صورت کامل در کارخانه تولید و در محل پروژه مونتاژ می شوند. محل به کار گیری این پانل ها سقف ساختمان ها است. بدین صورت که بسته به نوع نیاز مصرف کننده در پروژههایی که نیاز به ضخامت کمتری از عایق وجود دارد، مانند پارکینگها، انبارهای غیر غذایی و… به عبارت ساده تر در تعاریف جدید، سازه ای بهترین است که سریع، مستحکم، سبک، ضد زلزله و آتش، بهینه از لحاظ مصرف انرژی و … فروش نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای … شما خریدار محترم می توانید لیست قیمت ساندویچ پانل ها ( ساندویج پنل های دیواری … احداث چندین کارخانه در وسعتی بیش از یک میلیون مترمربع مشغول به فعالیت است. معمولا این لایه با رنگهای خنثی مانند سفید پوشانده می شود ولی با سلیقه مشتری در رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد. گرو صنعتی کارن سازه ازجمله شهر های که در استان گیلان بعد از رشت به انجام رسانده است از موارد ذکر شده در زیر می باشد. با اینکه نصب و اجرای این محصول به آسانی و در زمان کم قابل انجام می باشد ولی پیشنهاد می شود برای اجرای دقیق، سرعت بیشتر پروژه و عدم آسیب به پانلها از خدمات نصابان حرفه ای شرکت ماموت گروپ بهره بگیرید.

نوشته دیگر :
کاربردهای نرم افزار پریمیر چیست؟ موشن کده

سقف ایستادرز جدید

ورقی با طراحی ساده و بدون برآمدگی و فرو رفتگی مناسب ترین ورق برای پانل سردخانه ای است. سقف ایستادرز جدید معمولا این لایه با پوششی از رنگهای زیبا به صورت کوره ای تزیین می شود. فلز استفاده در این لایه ضد خوردگی بوده و با این لایه رنگ، زیبایی و مقاومت آن در برابر رطوبت دو چندان خواهد شد. ساندویچ پانل تنوع رنگی بالا و زیبایی منحصربهفردی دارد. بخشی از مواد مورد استفاده در تولید این محصول وارداتی است و به صورت مستقیم با قیمت های جهانی فلزات و مواد پتروشیمی و نوسانات ارز ارتباط دارد. وزن کم و استقامت بالا سبب شده پانل در قسمت هایی مختلفی استفاده شود و مخصوصا در ساخت سازه های از پیش ساخته شده، توجه ویژه به آن می شود. 3. وزن کم این پوشش باعث سهولت در حمل و نقل می شود. این امر باعث می شود که این اجزا با سرعت و سهولت بیشتری نصب و اجرا گردد. استفاده می شود. مشخصه ویژه ساندویچ پانل سقفی، استحکام، سختی، عایق حرارتی و آبی و سهولت نصب آن می باشد. علاوه بر آن آنچه در قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار است، مدت زمانی است که از آن ساندویچ پانل استفاده شده است  .

 

در واقع این اندازه و ابعاد پانل و همچنین ضخامت محصول است که تعیین کننده قیمت نهایی آن می باشد. این کار به خاظر این انجام می شود تا فوم خسک شود و محصول نهایی تولید شود. ما نمی توانیم کارهای مهم انجام شده در کانال آب یعنی جمع آوری باران را برای جلوگیری از آزاردهنده پرده های آبی که فعالیت در ساختمان را دشوار می کند فراموش کنیم . در میان انواع پانل ساندویچی، از خواص این سازه میتوان به مقاومت در برابر آب و اکسیژن یا همان زنگزدگی اشاره کرد. پروفیل ساختمانی به پروفیل هایی اطلاق می شود که در ساختمان سازی، به عنوان مثال درب و پنجره های آلومینیومی، کاربرد دارند. یکی از متریال های ساختمانی نوین که توانسته است به طور کامل از عهده ی جوابگویی به نیاز ساخت و سازهای نوین برآید، ساندویچ پانل سقفی است. مهمترین وظیفه سقف، محافظت از سازه در برابر نفوذ رطوبت به ساختمان است. مواد عایق بین دو لایه از پشم سنگ، فوم پلی یورتان و پلی استایرن ساخته شده است. پلی استایرن (Polystyrene) که به اختصار PS نیز نامیده میشود، به عنوان عضوی از مجموعه مواد پلیمری از طریق مونومر استایرن تولید میشود. با توجه به عملکرد عالی عایق پشم سنگ به عنوان هسته ساندویچ پانل ، معمولا برای مقاومت در برابر آتش و آلودگی صوتی در این ساختمان ها از پشم سنگ استفاده می شود .

زیپ پانل

ورق آلوزینک از ترکیب آلومینیوم و زینک است،که مقاومت بیشتری در مقابل آتش و رطوبت دارند. در این ترکیبات، از آلومینیوم برای مقاومت برابر خوردگی استفاده می شود و روی هم برای مقاومت در برابر سایش در ورق مورد استفاده قرار می گیرد. امید است مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که در خرید زیپ پانل خود و انتخاب بهترین ساندویچ پانل دچار تردید هستید، می توانید از مشاوره ی رایگان ما استفاده کنید. به منظور کسب راهنمایی بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید. این پلی استایرنها طی فرایندی به نام فرایند اکستروژن تولید میشوند به همین دلیل آنها را با نام پلی استایرن اکسترود شده میشناسیم. پس آن که پانل استایرن به طور کامل تکمیل شد از دستگاه خارج شده و پس از برش بسته بندی می شود. مهمترین جزء ساندویچ پانل سقفی، فوم عایق آن بوده که نام گذاری آن نیز برهمین اساس می باشد. ساندویچ پانل پلی یورتان به دلیل داشتن ویژگیهایی مانند عایق بودن در برابر صوت، عایق حرارت، سبک بودن و مقاومت بالا در برابر رطوبت، بیشتر از ساندویچ پانلهای دیگر مورداستفاده قرار میگیرند. ساندویچ پانل سقفی سازهای است که برای پوشش سقف مورداستفاده قرار میگیرد. این سازه بهعنوان عایق برودتی در سردخانهها و یخچالهای صنعتی و انواع یخدانها نیز مورداستفاده قرار میگیرد.