مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
فروش لوله کاروگیت در تبریز + { خرید اعتباری و قیمت روز 1401 }

فروش لوله کاروگیت در تبریز + { خرید اعتباری و قیمت روز 1401 }

به علاوه این سایز، قیمت مناسبی نیز فروش لوله کاروگیت دارد. علاوه بر این هزینه کلی پروژه انتقال فاضلاب توسط لوله­ پلی اتیلن دوجداره در مقایسه با لوله­ های بتنی بسیار پایین می­باشد. سرعت نصب لوله بتنی بسیار کم و پایین میباشد در حالیکه نصب لوله کاروگیت بسیار بالا میباشد. میتوان گفت این مدل از لوله ها نسب به سایر لوله های سرامیکی، بتونی و فلزی قیمت مناسب تر و پایین تری دارند. اتصالات دوجداره پلی اتیلن جوشی کاروگیت با توجه به مقایسه با اتصالات چدنی و فولادی بسیـار مقرون به صرفه و دارای طول عمر بیشتری میباشد و این مدل از اتصالات دوجداره بر اساس استاندارد DIN آلمان تولید میگردد. لوله های گاروگیت دو جداره: در این مدل لوله ی کارگیت یک لوله درون لوله ی دیگر قرار می گیرد. از این رو از این لوله ها می توان برای انتقال گاز ها و اسید های فاضلابی در زیر زمین هم استفاده نمود و به همین علت این نمونه از لوله های پلی اتیلنی با عنوان لوله های کاروگیت فاضلابی هم شناخته شده اند. در برابر ضربه از خود مقاومت نشان بدهند و در زمان بروز حادثه مانند زلزله، استحکام خود را حفظ کنند و از هم جدا و دچار نشتی نشوند.

 

هنگامی که آب های روان دورتر از نقاط بحرانی حرکت می کنند، می تواند مشکلی برای حفظ و نگه داری یک منبع آب پایدار ایجاد کنند. در این مرحله به منظور ایجاد پایداری در ابعاد لوله، از روش خنک کردن استفاده می نمایند. در حقیقت لوله های کاروگیت از نمونه لوله های دوجداره ای هستند که از دو لایه لوله، در داخل یکدیگر تشکیل گردیده است. و اما لوله های دوجداره کاروگیت را بر اساس میزان فشاری که می توانند تحمل نمایند، به سه دسته مجزا تقسیم بندی خواهند کرد. در ضمن با توجه به نوع طراحی که برای لوله های کاروگیت انجام گرفته، مایعات و سیالات برای عبور از لوله نیاز به هیچ گونه فشاری نخواهند داشت. لوله پلی اتیلن دوجداره (کاروگیت) در انتقال ثقلی سیالات و فاضلاب ها بدون وجود فشار داخلی طراحی و تولید می شود. لوله کاروگیت سایز 700 این نوع لوله ها نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز کاربرد زیادی ندارند و فقط به صورت سفارشی تولید می گردند و قطر خارجی آن بستگی به عمق محل نصب و طراحی آنها بستگی دارد.

 

این نوع روش اتصال بیشتر برای خطوطی که بر روی زمین قرار می گیرند و یا اتصال مخازن کاربرد دارد. امروزه با توجه به گران شدن مواد اولیه باید بهترین گزینه برای تجهیز و کارگزاری و استفاده از لوله را انتخاب کرد قطعاً لولهای بهتر است که عمر بیشتر قیمت پایین تر و کیفیت بسیار خوبی داشته باشد .لوله کاروگیت قدر یکی از بهترین گزینه هاست لوله کاروگیت قدر تولید شده با بالاترین تکنولوژی و بهترین متریال و مناسب برای استفاده در ساختمان ها آب و فاضلاب و مسیرهای فاضلاب شهری می باشد. بهترین گزینه برای لوله کشی و انتقال سیالات در طرح های شهری و روستایی به حساب می آید، برای مطالعه بیشتر در مورد لوله های مختلف می توانید به سایت صنعت لوله مراجعه کنید و از مناسب ترین لوله های روز دنیا که با قیمتی مرغوب عرضه می شود، اطلاع پیدا کنید. با افزایش جمعیت انسانی درشهرها و به دنبال آن لزوم وجود شبکه های دفع فاضلاب شهری و صنعتی، کنترل و دفع مناسب پساب های حاصل منجر به پیشرفت سیستم­های دفع فاضلاب و به دنبال آن تولید لوله پلی اتیلن دوجداره گردید.

لولههای بتنی اسپیگوت نیز نوعی لوله بتنی مسلح ضد آب ویژه زهکشی هستند که برای فاضلاب شهری و فاضلاب طوفان و آبهای خاکستری استفاده می شود. اگرچه می توان لوله بتنی را به اشکال مختلف ساخت، اما پنج شکل استاندارد وجود دارد: دایره ای، بیضوی افقی، بیضوی عمودی، قوسی و مستطیل شکل. لوله های کاروگیت در اندازه های مختلف با کاربردهای متفاوت تولید می شوند. مشخصات لوله کاروگیت و ویژگی های مختلف این لوله یکی از دلایل استفاده از این لوله در پروژه های مختلف می باشد. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت باید براساس استانداردهای داخلی و خارجی شامل ضخامت جدار داخلی مناسب باشد تا هنگام بهره برداری دچار پارگی در لوله نگردند . لوله کاروگیت سایز 200 که دارای قطر خارجی 233 میلیمتر است، در زمرهی پرفروشترین مدلها قرار دارد. همچنین لوله پلی اتیلن دوجداره به دلیل ساختار مارپیچی جداره خارجی خود توانایی بالایی در مواجه با فشارهای خارجی وارد شده دارد.

نوشته دیگر :
بهترین مجموعه فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری و عامیانه قسمت 61

 

همچنین لوله پلی اتیلن دوجداره در مقایسه با لوله پلی اتیلن آبرسانی و گازرسانی(تک جداره) با قطر یکسان وزن کمتری دارد که این مسئله باعث افزایش کاربرد لوله پلی اتیلن دوجداره می شود. قطر داخلی کمتری مورد نیاز است، زیرا حداکثر ظرفیت پروژه را می توان با ظرفیت مجرای کمتری برآورده کرد: این امر منجر به کاهش هزینه ها و کاهش زمان اجرای پروژه می شود. در حقیقت لوله های دوجداره کاروگیت فاضلابی از تنوع بالایی برخوردار می باشند و این تنوع در محصول، منجر به ایجاد قیمت های متفاوت برای لوله کاروگیت می گردد. پس از اتصال بخش نر و ماده لوله ها به یکدیگر دو سر سیم جوش ها به دستگاه جوش الکتروفیوژن متصل و با عبور جریان مشخص با ایجاد حرارت سبب ذوب و خمیری شدن بخش مادگی لوله و جوش آن به قسمت نری می شود. روشهای اتصال لوله های دوجداره یا کاروگیت مطابق استانداردهای DVS 2207-1 و DVS 2209-1 به صورت مکانیکی یا حرارتی میباشد که در ادامه اشاره میشود.

 

جوشکاری باید مطابق با بخش اول استاندارد DVS 2207 انجام شود. عملیات جوشکاری می تواند از داخل و بیرون لوله ها انجام شود. در این روش لوله و اتصالات توسط صفحه داغ یک دستگاه جوشکاری لب به لب به هم متصل می شوند. از سویی دیگر برای قیمت گذاری لوله کاروگیت باید به شرکت تولید کننده، نحوه فروش لوله، نوسانات بازار و سایر هزینه های جانبی این محصول هم توجه نمود. در این روش اتصال بخشهای انتهایی لوله و اتصالات با استفاده از فلنج های فولادی و واشر لاستیکی به هم متصل می شوند. اکنون با ارائه انواع اتصال با قالبها و ماشین آلات روز دنیا در جهت این بخش گام برداشته ایم. پس از آن که ورق و شمع برداشته شدند، تراکم مصالح در فضای خالی باید با حذف پایهها ها ادامه یابد. بعضی از شرکتهای تولیدات خود را همراه با پوشش الیافی تولید می کنند که به آنها لوله کاروگیت PVC می گویند با این حال نوع بدون آستر( پوشش ) کاربردهای قابل استفاده بیشتری دارد. پلی اتیلنها بر اساس دانسیته به گروه­های مختلفی تقسیم میشود که به اندازه زنجیره پلیمر، تعداد و توع شاخههای موجود در زنجیره بستگی دارد.

 

این روش اتصال برای لوله و اتصالاتی توصیه می شوند که حداکثر ضخامت جداره آنها ۱۵۰ میلیمتر و قطر درونی آنها بین ۳۰۰ الی ۲۵۰۰ میلیمتر باشد. این نوع اتصال برای لوله های دوجداره پلی اتیلنی مورد استفاده در آبیاری، بهداشتی، مجرای فاضلاب و زهکشی، ساختمان، صنایع معدن، کانال کشی و محافظ کابل در زیر زمین مناسب است. که این نوع پلی اتیلن به دلیل خواص مناسب جاصل از ساختار خطی در تولید لوله پلی اتیلن دوجداره برای کاربردهای فاضلابی و تحت فشار استفاده می شود. ناتا برای تولید پلی اتیلن سنگین خطی بدون شاخه به کار میرود. انوع دیگری از پلیاتیلن که دارای ساختار زنجیری شاخه دار می باشد پلی اتیلن سبک نامیده می شود. وقتی این لوله در خاک قرار می گیرد ساختار آن توسط خاک حمایت می گردد. در این نوع پلی اتیلن که به روش پلیمریزاسیون رادیکالی تولید می گردد، به دلیل ساختار شاخه دار، نیروی بین مولکولی ضعیف بوده و ماده از استحکام کششی پایین تری برخوردار است. به طوری که از این نوع لوله می توان در سطح زمین و یا در زیر زمین استفاده نمود. اینجا لوله پلیاتیلن دوجداره (کاروگیت) که در کشور ایران بصورت انبوه مورد استفاده میشوند را مورد بررسی اجمالی قرار می دهیم.