مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
مراحل طراحی سایت در کرمان [لوین سایت lovinsite]

مراحل طراحی سایت در کرمان [لوین سایت lovinsite]

طراحی سایت در کرمان

مراحل طراحی سایت در کرمان [لوین سایت lovinsite]

پلت فرم رایگان وردپرس منبع آزاد (اوپن سورس) طراحی و ایجاد وب سایت است. به بیان دیگر، وردپرس worpress سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. وردپرس به زبان PHP نوشته شده است. از پایگاه داده MySQL استفاده می‌کند. قابلیت استفاده و طراحی متفاوت سایت را دارد. طراحی سایت با وردپرس از بهترین راه حل ها برای طراحی سایت شما است.

طراحی سایت با وردپرس چه کمکی به طراحی می‌کند؟

وردپرس علاوه بر تعداد بیشماری پلاگین (افزونه) که بصورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد، پنل بسیار ساده ای دارد. شما می‌توانید با خیال‌راحت امکانات زیادی را متناسب با نیازهای خود به سایت اضافه کنید. شرکت نوین بین از بهترین افزونه های بروز و جهانی برای سایت شما بهره می‌برد. امنیت وردپرس بسیار قدرتمند است. ولی برای احتیاط اقدامات دیگر امنیتی نیز توسط نوین بین انجام می‌گیرد. بیش از ۳۰% سایت های موجود در جهان از وردپرس استفاده می‌کنند.

https://lovinsite.com/design-site-kerman/

روند طراحی سایت در لوین به چه صورت است ؟

    • مشاوره :

اولین مرحله از روند طراحی سایت در رویال کد مشاوره است ، ما برای شما عزیزان یک جلسه مشاوره کاملا رایگان در نظر گرفته ایم تا بتوانیم با نیاز ، ایده ها ، طرز فکر و کسب و کار شما به صورت کامل آشنا شویم تا برای شما بهترین روش طراحی سایت که متناسب با نیاز و کسب و کار شما است را مشخص کنیم . از جمله بهترین شرکت های طراحی سایت در کرمان می توان به نوین بین، رویال کد، داده ورزان، لوین سایت، ویستا اپ و رادپندار اشاره کرد.

    • اخذ قرارداد رسمی :

پس از اینکه ما با کار شما به صورت کامل آشنا شدیم و بهترین روش طراحی سایت همراه با تعرفه و زمان انجام پروژه مشخص کردیم ، به سراغ اخذ قرارداد رسمی می رویم تا همه چی به صورت شفاف و مکتوب برای شما مشخص شود تا با خیال آسوده مابقی روند کار را به ما بسپارید .

    • آماده سازی طرح اولیه :

در این مرحله با توجه به سلیقه ، امکانات مورد نیاز و طرز فکر شما اقدام به آماده سازی طرح اولیه ظاهر سایت شما (رابط کاربری سایت) در نرم افزارهای همچون adobe xd یا فیگما می کنیم تا شما قبل از انجام پروسه کدنویسی بدانید قراراست سایت شما از لحاظ ظاهر به چه صورت باشد . پس ارائه طرح رابط کاربری سایت شما می توانید تا 3 مرتبه درخواست ویرایش آن را ارائه نمایید تا طرح ارائه شده به تایید شما برسد .

    • تست و دیباگ :

پس از آماده سازی سایت ، ما سایت آماده شده را را توسط جامع آماری و مختصصان امنیت و سئو مورد تست قرار می دهیم تا مطمئن شویم که سایت بدون هیچ مشکلی از نظر امنیت ، سئو ، تجربه کاربری می توانند به کاربران شما خدمات رسانی نمایید

    • پشتیبانی :

پس از اینکه سایت از همه لحاظ کامل و مورد تایید شما بود ، ما سایت را روی هاست و دامین اصلی شما اجرا می کنیم و سایت را به شما تحویل می دهیم ، پس تحویل سایت به شما ، ما شما را رها نمی کنیم و به مدت 3 تا 12 ماه براساس روش طراحی سایت شما به صورت کاملا رایگان برای رفع ابهام ، پاسخ به سوالات شما و حل مشکلات احتمالی در خدمت شما هستیم

نوشته دیگر :
فروشگاه اینترنتی افراکالا

در لوین چه مراحلی برای طراحی وبسایت طی می شود؟

لوین مفتخر است که بهترین خدمات طراحی وبسایت در کرمان را خدمت همشهریان و هموطنان عزیز ارائه می دهد. تمام مراحل کار مطابق با برنامه ریزی مشخص و رعایت تمام نکات فنی طراحی وبسایت با کیفیت انجام می شود. ما مراحل زیر را بعد از ثبت سفارش شما انجام می دهیم:

وبسایت باید اصولی برنامه نویسی شود

در بخش برنامه نویسی و توسعه هیچ خطایی توجیه پذیر نیست. حتی اگر یک حرف به اشتباه نوشته شود، کل وبسایت را دچار اختلال می کند. از سویی دیگر، کیفیت بالای وبسایت به شدت به توسعه دهندگان آن وابسته است. زیرا آنها هستند که سایت شما را در فضای اینترنت مقابل دیدگان کاربران قرار می دهند. اگر برنامه نویسی فرانت اند و بک اند سایت به درستی صورت نگیرد، صفحات وبسایت بدرستی بارگذاری نخواهد شد و یا مشتریان شما قادر نخواهند بود، فرآیند خرید اینترنتی را به سرانجام برسانند. در نتیجه کسب و کار شما شکست خواهد خورد.

هنگامی که مسئولیت طراحی وبسایت خودتان را به بهترین شرکت طراحی سایت در کرمان یعنی لوین می سپارید، اصلاً نگران بارگذاری صفحات، سرعت وبسایت خود و هر آنچه که مربوط به قسمت توسعه و برنامه نویسی می شود نباشید. متخصصان این حوزه به شما تضمین ارائه بهترین خدمات را می دهند.

طراحی سایت در کرمان

همه ی ما در شهر کرمان زندگی میکنیم. در فضای آن رشد کرده ایم و هر روز با مردم آن برخورد داریم. مردمی خون گرم که هر روز صبح از خانه وخانواده ی خود برای کسب و کارو فعالیت دور میشوند.
مردم شهر کریمان از دیرباز اهل کار و تلاش بوده اند با ساخت صنایع دستی، خوراکی های خوشمزه و مقوی و با مس گری و هنرمندی کردن. اکنون نیز مردم کرمان همچنان در عرصه های مختلف کاری فعالیت دارند پس صرفا برای اینکه فضای کسب و کارهای متنوع و پرسود به فروش و تولید خدمت برسد، از امکانات و ابزارهای تکنولوژی و سایت بهره ببریم.
با سفارش سایت دلخواه خودتان، حضور در فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کنید. فرصتی برای دیده شدن و یا فروش بیشتر

منبع: لوین سایت https://lovinsite.com/