مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
قیمت پیانو کورزویل

قیمت پیانو کورزویل

قیمت پیانو کورزویل

ری کورزویل مخترع مشهور آمریکایی بود. مجله فوربز که بسیاری به عنوان مخترع ماشینی که می تواند متون کور را بخواند شناخته می شود، آن را “ادیسون عصر مدرن” نامید.

ری پسر یک زوج یهودی اتریشی بود که در طول جنگ جهانی دوم از آلمان نازی به ایالات متحده مهاجرت کردند. از همان دوران کودکی، مهارت و نبوغ او در کامپیوتر برای خانواده و دیگران مشهود بود. عموی ری که یک مهندس در آزمایشگاه بل بود، اصول اولیه کامپیوتر را تدریس کرد و بعدها نقش مهمی در آموزش خلاقیت ری ایفا کرد. زمانی که ری در دبیرستان بود، نرم افزاری طراحی کرد که می توانست به موسیقی گوش دهد و ساختار دستگاه ها را تجزیه و تحلیل کند تا موسیقی به همان روش کار کند. اختراع او برنده جایزه استعدادیابی وستینگهاوس شد. ری کورزویل در سال 1965 توسط رئیس جمهور وقت لیندون بی جانسون مورد تشویق پیانو دیجیتال کورزویل قرار گرفت.

او در سال 1983 سیستم موسیقی Kurzweil را تأسیس کرد. او و استیو واندر بر توانایی کامپیوترها برای تولید و کنترل صدای سازهای آکوستیک تکیه کردند. اولین محصول این شرکت، Kurzweil K250، اولین پیانوی دیجیتال جهان بود. این شرکت در سال 1990 توسط Yangcheng خریداری شد و هنوز به عنوان بخشی از گروه محصولات Yangcheng فعالیت می کند. یانگ چنگ بخشی از شرکت کره ای هیوندای (شرکت توسعه هیوندای) است و سیستم مدیریت این اقتصاد بزرگ بر تمامی عملیات یانگ چنگ و کورزویل نظارت دارد.

پیانو Corswell M230، یک پیانوی دیجیتال 88 پوندی با بدنه ای به شکل ستون فقرات. با 30 بلندگو، 128 پلی فون و طیف وسیعی از صداهای صوتی و الکترونیکی مانند: پیانو آکوستیک و دیجیتال، سازها و سازهای ارکستر همراه است. 30 یک الگوی قافیه است. این دکمه‌ها دسترسی به انواع عملکردها مانند انتخاب صدا، ریتم، تقسیم / جابجایی و گزینه‌های مترونوم را از طریق LED ماتریس 5 × 7 آسان می‌کنند. کیفیت و زیبایی صدا را تکمیل می‌کند.

پیانو M210 دارای 88 کلید با ضبط صدا 4 کلید کاملاً متعادل است و پیانوی M230 دارای 88 کلید با همان مکانیک و 10 کلید است.

M210 دارای صفحه نمایش LED 3×7 است، در حالی که M230 دارای صفحه نمایش LED 5×7 است.

هر دو دارای 128 پلیفونی هستند و اشکال تقسیم شده و لایه ای برای هر دو ارائه شده است.

نوشته دیگر :
موشن گرافیک

مدل 230 دارای 30 نمونه صدا و مدل 210 دارای 20 نمونه صدا می باشد.

به طور کلی می توان گفت که M230 مدل 210 به روز شده با صدای استریو PCM و گزینه هایی مانند بلوتوث توسط بسیاری از هنرمندان حرفه ای irankurzweil.com توصیه می شود.

 

پیانوی دیجیتال Kurzwiel MP120 یک پیانوی هوشمند خانگی است. استوک پیانوی شما از پیانوی آکوستیک بزرگ آلمانی D گرفته شده است. پیانوهای آلمانی به دلیل پیانوی عالی خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند. اما نسخه دیجیتال این پیانو از پیانوی دیجیتال بهره برده است. پورت USB تعبیه شده در این پیانو به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به درایور آن را به کامپیوتر متصل کنید. رابط پیانوی داخلی AUX همچنین به شما امکان می دهد آهنگ مورد علاقه خود را پخش یا تکرار کنید. قابلیت حمل میکروفون روی این پیانوها نیز از دیگر مزایای پیانو است.

پیانو Kurzweil Stage همیشه یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده است. استفاده از پیشرفته ترین روش های تولید صدا و میکس، همراه با استفاده از کیفیت نمونه در طیف وسیعی از سازها، این مجموعه را به گزینه ای عالی برای اجرای زنده و ساخت و تولید موسیقی استودیویی تبدیل کرده است.

آخرین پرچم این سری آرم فورته است. این سبک با 88 کیبورد جامد (Fatar TP / 40L) انتخاب خوبی برای پیانیست های جدی است. حجم بانک برای این مدل به 16 گیگابایت افزایش یافته است. نمونه صوتی دو پیانو آلمانی و ژاپنی با کیفیت بالا با صدای باکیفیت از سازهای مختلف به این بانک صدا اضافه شده است. کورزویل برای افزایش کیفیت صدا و در نتیجه حجم فایل، سیستم پخش پیانوی فلش دیگری را نصب کرده است که قادر است تا 16 گیگابایت نمونه صوتی را بین فرمت های صفر، پیچیده و مختلف پخش کند. بدون ضرر سرعت و قدرت صداهای بارگذاری dlall.ir شده را اعمال کنید.

Action Fatar TP / 40W پیشرفته ترین محصول است