مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
سیسمونی نوزاد سیسکالا، خرید آنلاین ، ارزان ترین در کشور

سیسمونی نوزاد سیسکالا، خرید آنلاین ، ارزان ترین در کشور

خرید سیسمونی

سیسکالا یک نام تجاری ثبت شده به مالکیت شرکت سیسمونی دنیای کودک نگین یزد به شماره ثبت 22379 می باشد.

فعالیت رسمی سیسمونی دنیای کودک از سال 1381 با اخذ پروانه کسب در رسته خرده فروشی لوازم بارداری و لوازم نوزاد با کد آیسیک 523824 شروع شد.خداراشکر با گذشت زمان و کسب تجربه فراوان سیسمونی دنیای کودک هر روز بزرگ و بزرگ تر شد تا جایی که هم اکنون مفتخریم که دارنده بزرگترین مجموعه و انبار سیسمونی نوزاد در استان یزد هستیم.

باور داریم سیسکالا که فعالیت خود را در زمینه فروشگاه آنلاین شروع کرده با الهام از تجربه های چندین ساله فروش سیسمونی بتواند به بزرگترین فروشگاه سیسمونی ایران و مرجع آن تبدیل شود.

راهنمای خرید سیسمونی

 

خرید سیسمونی، باید با برنامه ریزی و تفکر باشد. در این بخش ما یک راهنمای جامع برای تمام عزیزانی که قصد خرید سیسمونی و لوازم نوزاد را دارند تهیه کرده ایم؛ و امیدوارم این بخش بتواند در تهیه ملزومات سیسمونی مناسب نوزادتان راهنمای شما باشد.

 

زمانی که برای تولد نوزادتان آماده می شوید، اینکه چه چیزی باید بخرید کمی سخت می شود؛ مخصوصاً برای والدینی که  قصد خرید سیسمونی بچه برای اولین فرزندشان را دارند.خرید سیسمونی باید با برنامه ریزی و تفکر باشد.

سعی کنید جلوی وسوسه خرید موارد غیرضروری را بگیرید؛چون هر زمان نیاز داشته باشید می توانید وسایل جدید بخرید.

توجه کنید که لیست سیسمونی دخترانه و خرید سیسمونی نوزاد پسر  فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت در رنگ وسایل نوزادی پسرانه و دخترانه  می باشد.

راهنمای کامل خرید سیسمونی

اگر برای اولین بار است که مادر شده اید و می خواهید خرید ملزومات سیسمونی نوزاد خود را انجام دهید مطمئنا با چالشی شیرین اما بزرگ روبرو می شوید و سوالات بسیاری در ذهن شما به وجود خواهد آمد.این که:

از کی اقدام به خرید سیسمونی کنید؟ چه لوازمی جزء لوازم ضروری در سیسمونی نوزاد هستند ؟به چه نکاتی هنگام خرید باید توجه کرد؟ جدیدترین رنگ سیسمونی برای پسر و دختر چیست؟ بهترین مارک خرید سیسمونی چیست؟  بهترین جا برای خرید سیسمونی کجاست؟ و سوالاتی از این دست.

شاید توجه نکردن به برخی از نکات سبب شود تا خرید وسایل غیر ضروری که شاید نوزاد هیچ وقت از آن ها استفاده نکند و صرفا سبب اشغال حجم وسیعی از فضای خانه می شود ، شما را دچار مشکل کند و هزینه گزافی را به شما تحمیل کند.

نکاتی که قبل از خرید سیسمونی باید به آن توجه کنیم

  •  توجه به گنجایش فضای خانه و این که آیا احتمال اسباب کشی از محل سکونت فعلی وجود دارد یا نه ؟
  • توجه به جنسیت نوزاد ، دختر هست یا پسر ؟
  • توجه کردن به فصلی که فرزندتان در آن متولد می شود از فصول گرم سال است یا سرد ؟
  • آیا شرایط و امکان استفاده از برخی وسایل مانند صندلی ماشین ، روروئک و کالسکه را دارید ؟
  • آیا بودجه و شرایط اقتصادی خانواده مورد بررسی قرار گرفته است ؟
نوشته دیگر :
تقویم 1402

 

اگر خانه یا اتاق کودک شما کوچک است باید از خرید لوازمی که کاربرد کوتاه مدتی دارند خود داری کنید، و یا هنگام خرید سرویس خواب کودک می توانید از خرید بوفه صرف نظر کنید .

بهترین زمان خرید سیسمونی

بهترین زمان برای خرید سیسمونی بچه در ابتدای انتهای ماه ششم  و زمانی است که جنسیت کودک شما مشخص شده باشد.زیرا توجه به رنگ سیسمونی متناسب با جنسیت جنین و ست کردن وسایل مختلف باهم می تواند بعدا برای شما با اهمیت و جذاب شود .

بهتر است قبل از مشخص شده جنسیت جنین اقدام به خرید نکنید

در قدم اول بهتر است یک لیست از لوازم ضروری خرید سیسمونی تهیه کنید و با توجه به آن میانگین هزینه لازم برای تهیه وسایل نوزاد خود را تخمین بزنید و با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه خود اقدام به خرید کنید.

ممکن است بخواهید برای برخی از لوازم پر کاربرد هزینه بیشتری پرداخت کنید و لوازمی که چندان با اهمیت نیستند را ارزان تر انتخاب کنید .

نکته مهم

اگر قصد جا به جا شدن و تغییر محل سکونت خود را دارید ، بهتر است هنگام خرید سیسمونی بچه از خرید لوازم بزرگ و سنگین و گران قیمت خود داری کنید زیرا ممکن است در حین اسباب کشی آسیب دیده و خراب شوند و یا متناسب با فضای جدید خانه شما نباشد.

یکی از مراحل سخت و مهم در تکمیل کردن سیسمونی قدم نو رسیده شما، انتخاب لباس نوزادی است. توجه داشته باشید که در زمان انتخاب لباس نوزاد، فارغ از طرح و رنگبندی لباس، انتخاب سایز مناسب را در دستور کار قرار دهید.

خرید یک لباس نوزادی تنگ و سایز کوچک می‌تواند همان روزهای نخست کودک دلبند شما را با چالش و ناراحتی رو به رو کند و از سوی دیگر نیز اگر به دنبال خرید یک لباس نوزادی گشاد و سایز بزرگ باشید، زیبایی نوزاد خود را زیر سوال خواهید برد.

پس یادمان باشد! انتخاب سایز مناسب لباس نوزادی، مهمترین نکته در خرید و تکمیل سیسمونی کودک است.

 

خرید شیشه شیر تویست شیک