مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
با 60 میلیون چه کاری راه بندازم؟ [5 ایده فوق العاده]

با 60 میلیون چه کاری راه بندازم؟ [5 ایده فوق العاده]

اگر شما درحال خواندن این مطلب هستید یعنی ذهنتان توسط یک سوال درگیر شده و میخواهید بدانید با ۶۰ میلیون چیکار کنم؟ راستش را بخواهید منم تا همین یک سال پیش این سوال را داشتم اما خیلی زود به جواب مورد نظر رسیدم و کسب و کاری پر رونق با 60 میلیون تومان آغاز کردم.

پس اگر شما هم میخواهید بدانید با ۶۰ میلیون چیکار میشه کرد تا انتهای این مطلب با من همراه باشید زیرا میخواهم ایده هایی را برای راه اندازی کسب و کار با 60 میلیون تومان به شما بگویم که تا امروز حتی فکرش را هم نمیکرده اید که امکان پذیر باشد!

ایده های کسب و کار با 60 میلیون تومان

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

من میخواهم روشی که شخصا در یک سال گذشته از آن نتیجه گرفته ام را با شما در میان بگذارم. بدون اغراق میگویم، راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از آن فوق العاده است. حتی فکرش را هم نمیتوانید بکنید که با هزینه های بسیار کمی که برای کسب و کار اینترنتی خود پرداخت میکنید می توانید چه سودهای بالایی را کسب کنید!

کسب و کار اینترنتی بعد از شیوع کرونا در جهاین بیش از پیش شناخته شد و افراد بیشتری از کسب و کارهای اینترنتی خرید کردند و همینطور بازاریان بیشتر به سمت فروش اینترنتی آمدند.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی در ایران با سرعت خیلی زیادی در حال رشد هستند و باید بگویم آینده کسب و کارها به اینترنت گره خورده است. پس هر کسب و کاری در فضای واقعی هم باید حتما در فضای مجازی فعال باشد تا از رونق نیوفتد.

شما میتوانید از روش های مختلفی در اینترنت کسب درآمد کنید. میتوانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید یا اگر مهارتی دارید آن را به دیگران از طریق اینترنت آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

برای اینکه کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید شما لازم است که مهارت سئو را به خوبی یاد بگیرید. ممکن است اولین بار باشد که اسم سئو به گوشتان خورده است.

نگران نباشید زیرا بسیاری از افراد همانند شما سئو را به خوبی نمی شناسند! به شما توصیه میکنم برای درک صحیح تر سئو، صفحه آموزش سئو مقدماتی را در وبسایت پلاتیوم مطالعه کنید و ویدئوهای آموزشی اولیه را ببینید.

با یادگیری سئو و تبدیل شدن به یک مدیر سئو شما می توانید وبسایت خود را راه اندازی کنید و از آن سودهایی میلیونی کسب کنید.

فروشگاه لوازم آشپزخانه (پلاسکو)

یکی از مشاغلی که مشتریان پروپا قرصی دارد و عمده مشتری آن ها خانم ها هستند، فروشگاه لوازم آشپزخانه است.

فقط کافی است به وسایل منزل خود نگاهی بیاندازید تا متوجه شوید بیش از 50 درصد وسایل را لوازم پلاستیکی تشکیل میدهند که عمدتا از این فروشگاه ها خریداری شده اند. فروش این محصولات بسیار بالاست و شدیدا به شما توصیه میکنم اگر به دنبال راهی مناسب برای راه اندازی کسب و کار با 60 میلیون تومان هستید یک فروشگاه پلاسکو راه اندازی کنید.

یکی از مزیت های محصولات پلاستیکی آن است که این محصولات عمدتا تاریخ مصرف دارند و پس از مدتی باید دوباره خریداری شوند، پس مشتریان شما مجدد به شما برمیگردند و شما نیازی نیست همیشه به دنبال مشتری جدید بگردید. کافی است مدتی زمان ببرد تا مشتریان شما را بشناسند و به اصطلاح چوب خوری را پشت سر بگذارید.

نوشته دیگر :
کامپوتر جیبی !!!!!

شما برای اینکه فروش بالایی داشته باشید باید یک مکان خوب را اجاره کنید که در مسیر رفت و آمد باشد.

کسب درآمد از اینستاگرام

اگر همچنان میپرسید با شصت میلیون چه کار کنم میخواهم یک روش دیگر برای کسب درآمد با 60 میلیون تومان را به شما معرفی کنم.

کسب و کار در اینستاگرام همیشه پر سود و رونق بخش است. برای راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام شما فقط به یک پیج نیاز دارید. اما این فقط شروع ماجراست.

شما باید هر روز به تولید محتوای کاربرپسند در پست و استوری بپردازید که کار راحتی نیست اما در نهایت سود خوبی عایدتان می شود.

بوتیک زنانه یا مردانه

فروشگاه لباس یکی از کسب و کارهای مورد علاقه خودمه! واقعا سود برخی لباس ها بسیار خوب و بالاست و شما برای راه اندازی یک بوتیک نیاز دارید تا با چند عمده فروش ارتباط برقرار کنید. معموا عمده فروش های بسیار زیادی در بازار تهران در هر صنفی وجود دارند و شما می توانید با مراجعه به بازار، خرید خود را بصورت عمده انجام دهید.

سپس با اجاره یک مغازه در یکی از پاساژها یک بوتیک شیک راه اندازی کنید و با ارائه پوشاک با کیفیت، مشتریان خوبی نیز جذب کنید.

فکر می کنم تا اینجای کار ایده هایی که به شما در مورد راه اندازی کسب و کار با 60 میلیون به شما داده ام واقعا عالی بوده است اما کافی نیست! بریم سراغ ادامه ایده ها!

خرید دستگاه جوراب بافی

دستگاه جوراب بافی همان دستگاهی است که شما مواد مورد نیاز دوخت جوراب مقل نخ را بصورت خام به آن وارد میکنید و شما طرح جوراب مورد نظرتان را به دستگاه میدهید و در خروجی، دستگاه به شما جوراب تحویل میدهد!

شما برای راه اندازی تولیدی جوراب فقط به دستگاه جوراب بافی و نخ احتیاج دارید. بعد از اینکه تعدادرا مشخص کردید، بستگی به نوع دستگاه، شما میتوانید از 50 الی صدها عدد جوراب در طول روز تولید کنید که هزینه تمام شده هر کدام برای شما کمتر از 10 هزار تومان خواهد بود اما شما میتوانید جوراب ها را بصورت خرده فروشی به قیمت بالای 30-40 هزار توامان بفروشید که از این طریق سودهای عالی کسب خواهید کرد.

لیست بک لینک رایگان را در وبسایت ما ببینید.

نتیجه گیری

روش های مختلفی برای کسب درآمد با 60 میلیون تومن وجود دارد، توصیه من راه اندازی کسب و کار اینترنتی است و به شما شدیدا توصیه میکنم یادگیری سئو را آغاز کنید، زیرا هیچ کسب و کاری بیش از سئو برای شما درآمد نخواهد داشت.