مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
انواع یونیت های کنترل صندلی دندانپزشکی

انواع یونیت های کنترل صندلی دندانپزشکی

 

 div id=section617294 class=articleContent
div class=ArticleDetailAuthorDetails
div class=author
div class=aboutAuthorهدف ما در Dentalcompare این است که به شما، متخصص دندانپزشکی، کمک کنیم تا محصولاتی را که به بهترین وجه متناسب با عمل دندانپزشکی شما هستند را کشف و اجرا کنید.div
div
div
انجام این یک فرآیند بی پایان برای اطمینان از اینکه دایرکتوری محصول ما به همان اندازه آموزنده و به روز است، است. ممکن است، در حالی که فهرست‌های محصولات را با مقالات معناداری احاطه می‌کند تا به شما کمک کند بفهمید این محصولات چگونه استفاده می‌شوند، کجا ممکن است در عمل شما مناسب باشند و چه چیزی یک محصول را از سایر محصولات مشابه متفاوت می‌کند. a href=httpsfiras.ir%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9انواع یونیت های کنترل صندلی دندانپزشکیa

ما همچنین می‌خواهیم مطمئن شویم که این اطلاعات را در قالب‌های مفید و مناسب ارائه می‌دهیم. یکی از راه های انجام این کار از طریق خبرنامه الکترونیکی ما است. هر هفته چندین خبرنامه الکترونیکی با تمرکز بر موضوعات مختلف منتشر می کنیم و مقالات، مطالعات موردی، اخبار و محصولات جدید مرتبط با آن حوزه از دندانپزشکی را به صندوق ورودی شما می آوریم.

برای سال 2014، برنامه eNewsletter خود را در تلاش برای تمرکز بیشتر بر روی محصولات دندانپزشکی و روش‌هایی که آنها می‌توانند بر شما، عمل شما و البته بیمارانتان تأثیر بگذارند، بازسازی می‌کنیم. برخی از موضوعات به نفع موضوعات جدید بازنشسته می شوند، در حالی که سایر خبرنامه های الکترونیکی با نام کمی اصلاح شده ارسال می شوند. امیدواریم این تغییرات به شما کمک کند تا در مورد جدیدترین نوآوری ها و جالب ترین اطلاعات در مورد موضوعاتی که بیشتر به آنها علاقه دارید به روز بمانید.

نوشته دیگر :
تقویم 1402

با در نظر گرفتن این موضوع، ما خبرنامه الکترونیکی مسائل و به‌روزرسانی‌ها را با خبری متمرکز بر تجهیزات ضروری جایگزین می‌کنیم، و خبرنامه الکترونیکی پیشگیری به نفع یکی درباره عملیات عملی بازنشسته می‌شود. سایر خبرنامه های الکترونیکی نیز کمی تغییر خواهند کرد. Digital Dentistry در تلاش برای متمایز ساختن آن و محتوای آن از خبرنامه الکترونیکی CADCAM Dentistry که به انتشار آن ادامه خواهیم داد، به تصویربرداری دیجیتال تبدیل خواهد شد.

موضوعات دیگر برای سال 2014 دندانپزشکی لیزری، دندانپزشکی ایمپلنت، دندانپزشکی ترمیمی، ریشه دندان و ارتودنسی خواهد بود و خبرنامه الکترونیکی محصولات جدید ما تا پایان هر ماه همچنان برای ما ارسال می شود.

اگر قبلاً خبرنامه‌های الکترونیکی ما را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید اینجا ثبت‌نام کنید.

امیدواریم این تغییرات روشی را که شما را با محصولاتی که می‌توانند به دندانپزشکی شما قدرت می‌بخشند در تماس باشیم، بهبود بخشد. اگر مایلید داستانی درباره تجربه‌تان با محصولات هر یک از این دسته‌ها ارائه دهید، در زیر نظر بدهید. و مثل همیشه، اگر کاری می توانیم انجام دهیم تا Dentalcompare را به منبع مفیدتری برای شما تبدیل کنیم، حتماً به ما اطلاع دهید.

منبع
p style=direction ltr;a href=httpsfiras.irانواع-یونیت-های-کنترل-صندلی-دندانپزشکhttpsfiras.irانواع-یونیت-های-کنترل-صندلی-دندانپزشکap

div