از خطرات مصرف انبه چه می دانید؟ | سبزیجات

 

انبه تازه کم کالری بوده و شامل مواد به درد بخور و مغذیه. انبه شامل ترکیبات مفیدی مثل گالوتاننها، آلفا کاروتن، بتا کریپتوکسانتین و چیزای دیگه ای به جز اینا بوده و بنظر می رسه که، این ترکیبات واسه پیشگیری از دچار شدن به چند نوع از سرطانا به درد بخور باشن. ویتامین آ و بتاکاروتن موجود

 

از خطرات مصرف انبه چه میدونید؟

 

در انبه به تقویت دید چشم های شما کمک می کنه و ویتامین ب ۶ اون به کنترل هموسیستئین ( یه جور آمینو اسید ) در خون کمک می کنه.دقت کنین که آمینو اسید بالا در خون خطربیماریای قلبی و سکته مغزی رو زیاد می کنه. فیبر موجود در انبه سرعت آزاد شدن قند در خون رو کم می کنه،

 

با اینحال چون انبه شیرینه، گزینه خوبی واسه افراد گرفتار به دیابت نیس.قبل از انکه به فایده های درمانی خوردن انبه در هر روز بپردازیم ، اجازه بدین که به ارزش غذایی این میوه عجیب و غریب بپردازیم. اندازه مصرق انبه تو یه روز یه فنجون (حدود ۲۲۵ گرم) پیشنهاد می شه.

 

 

لیست زیر نشون می ده که یه فنجون انبه در روز چه مقادیر از انرژی و چند درصد از مواد مغذی لازم در هر روز رو واسه شما تامین می کنه. اگه به پلاستیک خام حساسیت داشته باشین، این احتمال هست که به انبه و مخصوصا انبه کال هم حساسیت بدین.

 

این عکس العمل به خاطر وجود اسیدآناکاردیکه. پوست و عصاره انبه شامل اوروشیوله، ماده شیمیایی موجود در پیچک سمی امریکایی و سماق سمی که می تونه در بعضی افراد ایجاد حساسیت کنه. بعضی دلالان و فروشندگان، واسه رسیده کردن انبه از کاربید کلسیم استفاده می کنن

 

 

که ممکنه مشکلات جدی واسه سلامتی بسازه، به خاطر همین بهتره از انبه ارگانیک استفاده کنین. اگه انبه خریداری شده شما ارگانیک نیس، قبل از مصرف عالی اونو بشورید یا یه شب در آب خیس کنین. مراقب باشین چون پتاسیم زیاد،

 

واسه افراد سن و سال دار و کسائی که به مشکلات کلیوی دچار هستن مناسب نیس (پتاسیم بر تعادل مایعات در بدن تاثیر می گذارد و با در نظر گرفتن افزایش سن، کلیه ها کمتر قادر به حذف پتاسیم از خون هستن). باید در به کار گیری انبه واسه این افراد احتیاط کرد.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Theme BCF By aThemeArt - Proudly powered by WordPress .
BACK TO TOP