مرجع مقالات، آموزش و خبرهای خلاقانه و نوآورانه،آموزش ترفندهای کاربردی
طراحی ویلا دوبلکس با طراحی کاملا خاص و اختصاصی

طراحی ویلا دوبلکس با طراحی کاملا خاص و اختصاصی

امروزه بدلیل زندگی در شهرهای صنعتی و هیاهو شهر ها ، تمام افراد نیاز به تعطیلات آخر هفته و گذران تعطیلات خود در خارج از شهر در ویلا اختصاصی خود هستند.حال طراحی و ساخت ویلا دوبلکس میتواند تمامی نیاز های شما را رفع کند.

چرا ویلا دوبلکس را انتخاب کنیم؟

طراحی ویلا دوبلکس مزایا فوق العاده ای دارد که در ادامه به آن اشاره میکنیم . امروزه بدلیل بالا رفتن هزینه خرید زمین ویلا ، معمولا قطعات زمین به بخش های کوچکتری تقسیم و بفروش میرسد . در نتیجه بدلیل کوچک بودن فضا طراحی و ساخت ویلا دو طبقه میتواند این موضوع را به خوبی پوشش دهد.

پلان ویلا دوبلکس باید به سلایق شما باشد تا بتوانید یک عمر در آرامش در آن تعطیلات خود را بگذرانید.در واقع در زیر بنا مشخص ، میتوانید مساحت بسیار بیشتری در برای طراحی پلان ویلا داشته باشید و فضای داخلی ویلا به صورت کاملا دلباز و مدرن طراحی می شود.

مزایا دیگر طراحی ویلا به صورت دوبلکس چیست؟

طراحی ویلا به این سبک باید کاملا توسط مهندسین حرفه ای این زمینه صورت بگیرد ، چرا که ویلا دوبلکس با داشتن نکات ظریف و فنی کاملا بحثی جدی در این زمینه است. ارتفاع این طراحی ویلا از سطح زمین باعث می شود تا مناظر چشم نوازی داشته باشید و آرامش دلپذیری را برای آخر هفته خود فراهم کنید. اما برای طراحی ویلای دوبلکس خاص و مناسب باید اصول و قواعدی را در خصوص ساخت و ساز و یا خرید آن در نظر گرفت که توجه به این موارد برای داشتن زندگی راحت تر و همینطور آرامش بسیار مهم می باشد.

افراد زیادی در این زمینه فعالیت میکنند اما تنها تعداد کمی  می توانند در مشاوره ، طراحی و ساخت ویلا شمارا همراهی کنند .مهندسین دژار متخصص در طراحی ویلا شما را در امر تا رسیدن به ویلا اختصاصی شما را یاری می رسانند.

اصول طراحی ویلا دوبلکس خاص

به طور حتم اصول کلی طراحی ویلا مدرن دوبلکس بر کسی پوشیده نیست و اکثر معماران درباره آن اطلاع دارند اما نکات و طراحی ظریف در این زمینه وجود دارد که تنها معماران حرفه ای قادر به انجام آن هستند و این نکات هنگامی که ویلا شما تکمیل می شود کاملا قابل درک و احساس است و میتوانید به خوبی آن ها را لمس کنید . در ادامه به بررسی برخی از ساده ترین آنها میپردازیم.

اولین نکته در طراحی ویلا دوبلکس ، شروع طراحی ویلا و طراحی نما ویلا در شمالی ترین نقطه زمین ویلا است ، چرا که در شمال زمین میتوانید بیشترین دریافت نور طبیعی داشته باشید و صرفه جویی بسیاری در انرژی داشته باشید.

نوشته دیگر :
گیفت و استند تزئیناتی شیک و مدرن

ارتفاع ویلا کاملا متفاوت با ارتفاع طراحی آپارتمان های شهری است . در واقع به دلیل نداشتن محدودیت در طراحی ویلا ، میتوانید طراحی ویلا مدرن دوبلکس داشته باشید.

نکته بعدی آنکه در قسمت جنوبی ویلا میتوانید از بجای دیوار ، از شیشه های تمام قد استفاده کنید و ظاهری فوق العاده جذاب و یک ویلا دوبلکس مدرن داشته باشید.

اخرین نکته آنکه در طراحی ویلا مدرن دوبلکس ، زیبایی را میتوان در سادگی یافت و به هیچ عنوان نباید طراحی نما ویلا شلوغی داشته باشیم.در پایین به صورت خلاصه اصول طراحی ویلا دوبلکس را نوشته ایم :

  • طراحی پلان اختصاصی ویلا دوبلکس
  • طراحی سازه ویلا (مهمترین بخش)
  • طراحی نما ویلا دوبلکس
  • طراحی فضا سبز
  • طراحی دکوراسیون داخلی ویلا
  • پله ها در طراحی ویلا دوبلکس

اهمیت نما در طراحی ویلای دوبلکس

یکی دیگر از مواردی که در طراحی ویلای دوبلکس بسیار با اهمیت می باشد طراحی نمای ویلا است که باید با توجه به متریال هایی که در آن منطقه اجرا شده است انتخاب شود. در این مورد باید به زیبایی و مقاومت نما توجه زیادی گردد.

می شود گفت به طور معمول جنس و رنگ مصالحی که برای نمای ویلا مورد استفاده قرار می گیرد بسیار ساده می باشند و در مواردی نیز از سنگ های قیمتی برای نمای ویلا استفاده می کنند که جذابیتی بی نظیر به ویلا می دهد.

دیگر موارد قابل اشاره در طراحی نما ویلا دوبلکس ، میتوان به نورپردازی ویلا در شب ، حفاظ ها و دزدگیر ها درب و پنجره اشاره داشت.

طراحی راه پله ویلا دو طبقه دوبلکس

میتوان طراحی راه پله ویلا دوبلکس را نیز جزو مهمترین بخش های ویلا دوبلکس دانست چرا که پله بیشترین زیبایی ویلاهای دوبلکس و مسیر ارتباطی طبقات است ! پس نحوه قرارگیری آن ها ، شکل ، فرم و طراحی آن بسیار پر اهمیت است.

به این نکته دقت داشته باشید که در صورت عدم طراحی اصولی راه پله ویلا دوبلکس ، میتواند بخش قابل توجهی از زیر بنا ویلای شما را بیهوده کند .

در نهایت شما می توانید برای مشاوره ، طراحی و ساخت ویلا دوبلکس خود ، با گروه مهندسین دژار تماس بگیرید.

صفحه اصلی